Thursday 8 December 2016

Redeem Point Enrich Miles Malaysia Airlines



Redeem Point Enrich Miles untuk tiket MAS



MAS selalu buat romosi redeem tiket flight menggunakan point Enrich Miles.

Saya guna buat pertama kali sewaktu mendapatkan tiket ke Laban baru-baru ni.

Kisah saya....


Tiket MAS atau Air Asia memang agak mahal kalau beli last minit sama juga seperti mana-mana airlines lain. Dan kebetulan duit tak berapa nak ada dan saya ternampak iklan MAS sedang buat promosi redeem Enrich Miles untuk tiket penerbangan. Dan kebetulan saya ada beberapa ribu point yang akan expire beberapa bulan lagi, jadi saya ambil kesempatan redeem point untuk 2 tiket pergi balik KL - Labuan.

Point dan RM yang saya bayar:
Pergi balik Kuala Lumpur ke Labuan = 34,000 point (17,000 X 2)
Tax dan Surcharge = RM 274.52 ( RM 137.26 X 2 )


Habis 34,000 point untuk redeem tiket dan saya perlu bayar tunai untuk tax n surcharge sahaja. Okey la, lepas la saya ke Labuan untuk berdua dengan bayar tak sampai RM 300.







No comments:

Post a Comment

Komen dan cadangan dari pembaca amat di alu-alukan.

Walau bagaimana pun Mat Drat mengambil sedikit masa untuk membalas komen atau sebarang pertanyaan.