Tuesday 13 September 2016

Promosi Tiket Murah VietJetAir

Terjumpa iklan VietJetAir di Facebook tadi. Menarik juga promosi tawaran harga tiket serendah RM0.


Promosi VietJetAir bagi penerbangan  Kuala Lumpur - Ho Chi Minh City


Dan rupanyaa VietJetAir ni sedang mengadakan promosi tambang murah untuk tempoh 3 hari iaitu 13-15 September 2016. Untuk dapatkan tambang pada harga RM 0, perlu buat tempahan pada jam 1 petang hingga 3 petang. Ada masa masa tertentu pula, tidak di buka sepanjang masa promosi ini.

Untuk kita dari Malaysia, dari Kuala Lumpur hanya ada penerbangan Kuala Lumpur - Ho Chi Minh City, tiada destinasi lain dengan VietJetAir yang ditawarkan. Tambang yang ditawarkan untuk promosi ini adalah serendah RM 0 (tidak termasuk VAT, Airport fees and other surcharges)

Saya cuba membuat tempahan sebelum 1 petang semalam (13.09.2016),  harga tiket terendah yang saya jumpa adalah RM 10 sehala tidak termasuk VAT, airport fees dan surcaj lain. Tiket RM10 ini adalah bagi kategori ‘Eco” dengan 7 kg carry-on luggage sahaja. Untuk check-in luggage dikenakan dengan bayaran, macam Air Asia.

Jika ada yang bercadang untuk ke Ho Chi Minh City, boleh la intai-intai tiket yang ditawarkan oleh VietJetAir ini di laman web mereka http://www.vietjetair.com

VietJetAir ni merupakan syarikat penerbanagn tambang murah antarabangsa dari Vietnam.

~mat-drat~



BOOK YOUR FLIGHT WITH KLM
 http://invl.co/rxn

No comments:

Post a Comment

Komen dan cadangan dari pembaca amat di alu-alukan.

Walau bagaimana pun Mat Drat mengambil sedikit masa untuk membalas komen atau sebarang pertanyaan.